Asortyment Moje zakupy
  • Promocje

  • Piekarnia

  • Owoce i warzywa

  • Mięso, ryby

  • Nabiał

  • Spożywcze

  • Napoje

  • Alkohole

  • Kosmetyki

  • Dom

  • Art. przemysłowe

  • Pytania i odpowiedzi

    Jakie jest minimalne zamówienie w sklepie Megasam24.pl?
    Minimalne zamówienie w sklepie Megasam24.pl wynosi 100 zł.
     
    Jaki jest koszt dostawy?
    Dostawa w Megasam24.pl jest zawsze bezpłatna.
     
    Jakie są formy płatności?
    Płatności można dokonać kartą płatniczą w terminalu u kuriera lub przy odbiorze osobistym. Można również zapłacić za zamówienie z góry przelewem natychmiastowym, blikiem, kartą płatniczą, płatnością google pay lub skorzystać z płatności odroczonej do 30 dni PayPo (z płatności odroczonej nie można skorzystać przy zakupie alkoholu)
     
    Czas dostawy
    Zakupy dostarczamy następnego dnia roboczego (oraz w soboty) po złożeniu zamówienia. 
    Zamówienia złożone w sobotę realizujemy w poniedziałek.
     
    Pamiętaj, że aby otrzymać zakupy następnego dnia zamówienie musisz złożyć do godz. 24:00
     
    W uwagach do zamówienia podaj w jakich godzinach chciałbyś otrzymać zamówione produkty. Dokładny zakres godzinowy ustalisz z kurierem, który skontaktuje się z tobą przed dostarczeniem zamówienia.
     
    Statusy zamówień
    Statusy nowych zamówień zmieniane są na koniec dnia, w którym zostaną złożone. 
     
    Jakie są rejony dostawy?
    Aby zapewnić Państwu jak najwyższą jakość obsługi dostawy realizujemy tylko na terenie Warszawy i w miejscowościach na południe od Warszawy. Dokładną listę obsługiwanych kodów pocztowych znajdą Państwo z zakładce "Gdzie dostarczamy?". 
     
    Czy mogę utworzyć listę zakupową, którą wykorzystam przy kolejnych zakupach?
    Tak, jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem możesz stworzyć listę zakupową przy pomocy funkcji "Przechowalnia". Wystarczy, że na karcie produktu (dostępnej po kliknięciu w zdjęcie lub nazwę) użyjesz linku "dodaj do przechowalni", który znajduje się po prawej stronie pod guzikiem "do koszyka". Aby dodać do koszyka wcześniej zapamiętane produkty użyj linku "Przechowalnia" w sekcji "Moje konto" w stopce na dole strony.
     
    Co w przypadku wystąpienia braku któregoś z produktów?
    Jednym z naszych priorytetów jest dostarczenie Państwu jak najbardziej kompletnego zamówienia. Ponieważ jednak posiadamy ogromną ilość asortymentu, którego stan zmienia się na bieżąco - czasem może okazać się, że w czasie kompletacji niektóre produkty będą niedostępne. Skontaktujemy się wtedy z Państwem w celu ustalenia czy zaakceptują Państwo zaproponowane przez nas zamienniki. Jeśli nie da się skompletować całości zamówienia, w przypadku zapłaty z góry, kwota za brakujące produkty zostanie Państwu przelana w ciągu 24h.
    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl